Reklamační řád
- Oznámení o zjištěných vadách musí kupující eshopu učinit písemně. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady.
- Popsat, o jaké vady se jedná a jak se projevují.
- K reklamaci je nutné předložit kopii daň. dokladu zboží, jehož vady jsou reklamovány.
- Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do 30 dnů od obdržení reklamace, o způsobu vyřízení reklamace.
Základní podmínky reklamace
- vadou se rozumí změna (vlastností) zboží, jehož příčinou je použití nevhodného nebo nekvalitního materiálu, nedodržení technologie, nebo nevhodná technologie, popřípadě nevhodné konstrukční řešení,
- za vadu NELZE považovat změnu (vlastnosti) zboží, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jeho opotřebení, nesprávného používání, nedostatečné nebo nevhodné údržby, v důsledku přirozených změn materiálů, z nichž je zboží vyrobeno, v důsledku jakéhokoliv poškození uživatelem či třetí osobou nebo jiného nesprávného zásahu,
- reklamace se považuje za řádně uplatněnou, jestliže je reklamované zboží kompletní a reklamaci nebrání obecné zásady hygieny. Zákazník je povinen předložit zboží vyčištěné a hygienicky nezávadné.
- pokud se tak nestane, budou účtovány náklady na vyčištění - minimálně 200 Kč !
Reklamované zboží zasílejte na sídlo firmy , tj. do Českého Těšína !
OPRÁVNĚNÉ REKLAMACE VYŘIZUJEME MAX. DO 14 DNŮ,
V KRÁMĚ PAK TAKÉ IHNED !!!