Časté dotazy

Liší se ceny v kamenné prodejně a v eshopu?
Ceny se mohou lišit. Můžou být vyšší i nižší! Rozdíl je 50-100 Kč 

Když zvolím v eshopu "osobní odběr", platí cena z eshopu?
Ano, samozřejmě. Toto je jistá cesta k "eshop" ceně v kamenném obchodě. Rezervace zboží po objednávce je 2-3 denní .

Existují pevné termíny trvání AKCÍ? 
Neexistují. AKCE se OBJEVÍ a také ZMIZÍ. Jsou VELMI atraktivní - pokud někdo má zájem, myslím, že je má využít IHNED.
Důvod a logiku v nich nehledejte - je jen u mne !

V případě, že mi nesedne objednaná velikost produktu, je možné jej  vyměnit?
Výměna, stejně jako vrácení zboží, je logicky možné. U vrácení vracím částku bez poštovného, u výměny pak žádám 100,- Kč na další poštovné.  
     
Jsou v eshopu všechny produkty, které nabízí kanenný obchod? 
Ne, nejsou a nikdy nebudou. Jedná se např. o "zbytky" minulých modelů nebo o doplňky – rukavice, čepice, ponožky atp.

Jak správně vybrat model obuvi?